Die proses: Van Aansoek tot klaringsertifikaat

Skuld kan soms voel soos 'n donker wolk wat oor jou hang, maar gelukkig is daar lig aan die einde van die tonnel. Skuldberading is een so 'n ligpunt wat jou kan help om jou finansiële posisie te verbeter. Hier by AfriSkuld verstaan ons hoe uitdagend dit kan wees en daarom is ons hier om jou stap-vir-stap te lei deur die proses: van die oomblik wat jy aansoek doen, tot die dag wanneer jy jou klaringsertifikaat in die hand het.

1. Die Navraag

Die eerste stap in die skuldberading-proses is die navraag. Dit is waar jy ons in kennis stel van jou wens om meer uit te vind oor ons dienste. Jou finansiële geskiedenis en huidige skuld sal ondersoek word deur een van ons bekwame konsultante om 'n duidelike beeld van jou situasie te verkry.

2. Die Gratis Assessering

Na jou navraag sal 'n NCR-gesertifiseerde skuldberader 'n gratis assesering van jou finansies doen. Die doel hiervan is om vas te stel of jy oorbelas is met skuld en of skuldberading die beste opsie vir jou is.

3. Ontwikkeling van 'n Persoonlike Betaalplan

As jy as oorbeskuld geklassifiseer word, sal 'n nuwe betaalplan/kwotasie ontwerp word. Hierdie plan is daarop gemik om jou skuldvermindering te bied, deur jou maandelikse betalings te konsolideer en meer bekostigbaar te maak, sodat jy jou lewenskostes weer in die begroting pas.

4. Die Aansoek

Nadat jy gesien het hoeveel minder jy kan betaal op jou skuld, los AfriSkuld die bal in jou hande om te besluit of jy die stap na finansiële vryheid wil neem.

5. Onderhandelings

Sodra 'n plan in plek is, sal AfriSkuld met jou krediteure onderhandel. Die doel is om skuldverligting te bereik deur ooreenkomste soos verlaagde rentekoerse.

6. Formele Bevestiging

Na onderhandelings, sal die nuwe betaalplan formeel volgens ‘n hofbevel bevestig word. Vanaf hierdie punt is dit belangrik om getrou aan jou betaalplan te hou om seker te maak dat jy op die pad na 'n skuldvrye toekoms bly.

7. Voortgesette Ondersteuning

Deur die hele proses van skuldberading sal jy ondersteuning ontvang van jou eie AfriSkuld kliëntedienskonsultant.

7. Die Klaringsertifikaat

Sodra jy al jou skulde volgens die betaalplan vereffen het (uitsluitend ‘n huisverband), sal jy 'n klaringsertifikaat ontvang. Hierdie sertifikaat is 'n bevestiging dat jy al jou skulde suksesvol betaal het volgens die skuldberadingsproses. Hoera!

8. Ná skuldberading

Met jou klaringsertifikaat in die hand, begin 'n nuwe hoofstuk in jou finansiële lewe. Dit is 'n geleentheid om die vaardighede en kennis wat jy tydens die skuldberadingsproses opgedoen het, toe te pas en 'n skuldvrye toekoms op te bou.

Slotgedagtes

Die reis van skuld na skuldvryheid kan uitdagend wees, maar met AfriSkuld se ondersteuning en leiding kan dit 'n werklikheid wees. Hier by AfriSkuld glo ons daarin om ons kliënte te bemagtig en hulle te help om hul finansiële doelwitte te bereik. As jy voel dat jy hulp nodig het, is ons hier om jou te ondersteun elke stap van die weg. Begin by stap 1.

Let wel: Hierdie artikel is slegs vir inligtingdoeleindes en is nie bedoel as finansiële advies nie.

KONTAK ONS

Ons kantore

Office 102, Suite 1, East Block, Cnr Alkantrand & Lynnwood Rd, Lynnwood Manor, Pretoria, 0081.

Skakel ons

Volg ons

Hoor wat ons kliënte te sê het.

FinFix Shared Services (Edms) Bpk. wat handel as AfriSkuld geregistreer by die NCR (NCRDC3062)

Webwerf ontwikkeling deur TheFirstPage

FinFix Shared Services (Edms) Bpk. wat handel as AfriSkuld geregistreer by die NCR (NCRDC3062). (Privaatheidsbeleid/voldoen aan POPIA.) FinFix sal geen inligting met ongemagtigde partye deel nie en ook nie die inligting wat deur verbruikers verskaf word, gebruik nie, behalwe vir die beoogde doel. Verbruikers wat aan AfriSkuld -konsultante toestemming gee vir persoonlike identifikasie -inligting en AfriSkuld magtig om die verbruikers se volledige kredietrekord by enige/alle geregistreerde kredietburo's en enige ander registers wat kredietinligting van verbruikers bevat, te bekom. Verbruikers magtig FinFix ook om hul krediet- en rekeninginligting so lank as wat nodig is in hul stelsel te stoor om die funksies uit te voer soos beoog deur artikel 86 van die Nasionale Kredietwet.

Consent for Receiving Communications: When you provide your contact details to FinFix Shared Services (Pty) Ltd trading as AfriSkuld, you are agreeing to receive valuable information and updates, which may come in the form of emails, phone calls, or text messages. The nature of these communications will be related to the financial industry.

 

We commit to using your personal information exclusively for the stated purposes and will process it in line with our Privacy Policy. This policy outlines our practices for handling, storing, and protecting your data and also details your rights and the methods to exercise them. You have the right to withdraw your consent and opt out of further communications at any point by sending an email with the subject line "MARKETING OPT-OUT" to marketing1@finfix.co.za. By agreeing to these terms, you confirm that you are at least 18 years old and that you have fully understood and accepted these conditions.