Skuldberading: Mites en die waarheid

Die waarheid oor Skuldberading

Skuldprobleme is iets waarmee baie Suid-Afrikaners daagliks worstel. Met soveel mense wat hulp met skuld nodig, is daar 'n paar mites wat begin posvat oor wat skuldberading presies behels. AfriSkuld, 'n leier in skuldberading in Suid-Afrika, wil hierdie mites breek en die waarheid oor skuldberading uitlig.

Mite 1: Skuldberading is slegs vir mense wat bankrot is

Waarheid: Skuldberading is nie net vir diegene wat aan die rand van bankrotskap staan nie. Dit is 'n proses wat ontwerp is om mense te help wat voel dat hulle nie meer hul skuldverpligtinge kan nakom nie. Ongeag of jy net effens agter is met jou betalings of oorweldig voel deur skuld, kan AfriSkuld jou help met skuldverligting.

Mite 2: Skuldkonsolidasie en skuldberading is dieselfde

Waarheid: Hoewel beide dienste daarop gemik is om individue met skuldprobleme te help, is daar 'n duidelike verskil. Skuldkonsolidasie gaan oor die konsolidasie van jou skuld in een lening, terwyl skuldberading handel oor die onderhandeling met kredietverskaffers vir laer paaiemente en beter terugbetalingsvoorwaardes.

Mite 3: Skuldberading sal jou kredietrekord permanent beskadig

Waarheid: Alhoewel skuldberading 'n merk op jou kredietrekord sal laat vir die duur van die skuldberadingsproses, is dit nie 'n permanente merk nie. Sodra jy al jou skulde onder skuldberading vereffen het, word jy as skuldvry verklaar en kan jy begin werk aan die herstel van jou kredietrekord. Nadat jy jou klaringsertifikaat gekry het, word die vlaggie verwyder en geen kredietverskaffer sal eens kan sien dat jy onder skuldberading was nie.

Mite 4: Skuldberading beteken dat jy swak is met geld

Waarheid: Baie mense ervaar 'n onverwagte finansiële terugslag in hul lewens - dit kan 'n werkverlies wees, 'n mediese noodgeval, of enige ander onvoorsiene koste. Om hulp te soek met jou skuldprobleme toon juis dat jy verantwoordelikheid vir jou finansiële welstand neem.

Mite 5: Jy gaan nie weer skuld kan maak nadat jy onder skuldberading was nie

Waarheid: Enige Suid-Afrikaner kan weer skuld maak nadat die skuldberadingsproses suksesvol en volledig voltooi is. ‘n Klaringsertifikaat word uitgereik as bewys dat alle skulde onder die proses vereffen is. Die vlaggie langs ‘n verbruiker se naam sal verwyder word en die verbruiker kan weer skuld maak.

Die Waarheid oor AfriSkuld en skuldberading

AfriSkuld verstaan die stres en angs wat gepaard gaan met skuldprobleme. Ons bied nie net 'n diens aan nie, maar 'n hand van ondersteuning in jou tyd van nood. Ons benadering tot skuldvermindering is nie net om jou skuldvry te maak nie, maar om jou te bemagtig met die kennis en vaardighede om finansieel vry te bly.

Met ons hulp kan jy die voordele van skuldverligting ervaar sonder om jouself aan risiko's bloot te stel. Ons span by AfriSkuld is hier om jou te help, te lei en te ondersteun, elke stap van die pad. Neem die eerste stap.

Die Pad na Finansiële Vryheid met Afriskuld se Skuldberading

Skuldberading is 'n kragtige instrument in die stryd teen oorweldigende skuld. Maar soos met enige finansiële besluit, is dit belangrik om ingelig te wees. Onthou dat mites en wanopvattings jou nie moet keer van die soeke na hulp nie. AfriSkuld is hier om die waarheid oor skuldberading te bied en om jou op jou pad na 'n skuldvrye toekoms te begelei.Let wel: Hierdie artikel is slegs vir inligtingdoeleindes en is nie bedoel as finansiële advies nie.

KONTAK ONS

Ons kantore

Office 102, Suite 1, East Block, Cnr Alkantrand & Lynnwood Rd, Lynnwood Manor, Pretoria, 0081.

Skakel ons

Volg ons

Hoor wat ons kliënte te sê het.

FinFix Shared Services (Edms) Bpk. wat handel as AfriSkuld geregistreer by die NCR (NCRDC3062)

Webwerf ontwikkeling deur TheFirstPage

FinFix Shared Services (Edms) Bpk. wat handel as AfriSkuld geregistreer by die NCR (NCRDC3062). (Privaatheidsbeleid/voldoen aan POPIA.) FinFix sal geen inligting met ongemagtigde partye deel nie en ook nie die inligting wat deur verbruikers verskaf word, gebruik nie, behalwe vir die beoogde doel. Verbruikers wat aan AfriSkuld -konsultante toestemming gee vir persoonlike identifikasie -inligting en AfriSkuld magtig om die verbruikers se volledige kredietrekord by enige/alle geregistreerde kredietburo's en enige ander registers wat kredietinligting van verbruikers bevat, te bekom. Verbruikers magtig FinFix ook om hul krediet- en rekeninginligting so lank as wat nodig is in hul stelsel te stoor om die funksies uit te voer soos beoog deur artikel 86 van die Nasionale Kredietwet.

Consent for Receiving Communications: When you provide your contact details to FinFix Shared Services (Pty) Ltd trading as AfriSkuld, you are agreeing to receive valuable information and updates, which may come in the form of emails, phone calls, or text messages. The nature of these communications will be related to the financial industry.

 

We commit to using your personal information exclusively for the stated purposes and will process it in line with our Privacy Policy. This policy outlines our practices for handling, storing, and protecting your data and also details your rights and the methods to exercise them. You have the right to withdraw your consent and opt out of further communications at any point by sending an email with the subject line "MARKETING OPT-OUT" to marketing1@finfix.co.za. By agreeing to these terms, you confirm that you are at least 18 years old and that you have fully understood and accepted these conditions.